, , ,

30 ερωτήσεις με την γάτα μου.

1. -Μητσάρα, πιτσα η burger;
  Burger δαγκωτό και τις πατάτες σε εσενα.

2. -Ύπνος μαζί μου η μόνος στο μαξιλάρι σου;
   Στο μαξιλάρι μου για να απλώνομαι καλύτερα.

3. -Αγαπημένο άρωμα αφρολούτρου;
    Λεμόνι αν και δεν μου αρέσει το μπάνιο να το θυμάσαι.

4. -Τι έκανες όλη μέρα σήμερα;
    Ξύπνησα είδα την γάτα απέναντι, κοιμήθηκα, μπήκα κρυφά στο σπίτι της γιαγιάς σου, τσακώθηκα με την γάτα απέναντι και τώρα χαλαρώνω.

5. -Αν μπορούσες να διαλέξεις ανάνεσα στο σπίτι και στις βόλτες έξω τι θα διάλεγες;
    Τις βόλτες έξω. Άλλο πράγμα η ελευθερία. Άσε που δεν σε έχω συνέχεια στο κεφάλι μου.

6. -Ποιό είναι το μυστικό σου για μια καλή ζωή;
    Το καλό φαγητό και ο ύπνος.

7. -Ποια στιγμή δεν θα ήθελες να ξαναζήσεις;
    Το τελευταίο μπάνιο και τότε που είχες φύγει για καμιά βδομάδα.

8. -Τι σου λείπει περισσότερο από την παιδική σου ηλικία;
     Τα whiskas για μωρά με πουλερικά.

9. -Γιατί δεν σου αρέσουν οι φωτογραφίες;
    Δεν αντιπροσωπεύουν την προσωπικότητα μου.

10. -Ποιό είναι το μεγαλύτερο σπυ πρόβλημα;
    Μην μου φάει άλλο γατί το φαγητό μου.

11. -Τι αντίκτυπο θες να αφήσεις στον κόσμο;
     Ως ασπρόμαυρη γάτα θέλω να μειώσω την προκατάληψη για τις μαύρες γάτες και ταυτόχρονα την αντίληψη ότι οι άσπρες είναι πιο όμορφες.

12. -Θέλεις να αποκτήσεις οικογένεια;
    Δεν το έχω σκεφτεί σοβαρά αλλά γιατί όχι;

13. -Αν είχες περιορισμένο χρόνο τι θα διάλεγες να κάνεις πρώτα;
     Θα πήγαινα μαζί σου ένα ταξίδι στο Παρίσι

14. -Τι είναι αυτό που δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς;
     Τα χάδια.

15. -Αν μπορούσες να ρωτήσεις κάποιον ζωντανό η νεκρό μια ερώτηση τι θα ρωτούσες και σε ποιόν;
     Θα ρωτούσα τον Ευγένιο Τριβιζά αν θα με διάλεγε για τον ρόλο του πρωταγωνιστή για το βιβλίο του Ένας μαύρος γάτος.

16. - Όταν κλείνεις τα ματια σου τι ονειρεύεσαι;
    Ψαροκροκέτες ένα μεγάλο κρεβάτι για να βουλιάζω μέσα στα παπλώματα.

17. -Τι σου αρέσει περισσότερο πάνω σου;
     Παίρνω εύκολα και γρήγορα αποφάσεις.

18. -Σχετικά με τον ρόλο του πρωταγωνιστή που ανέφερες.. θέλεις να ασχοληθείς με την υποκριτική;
     Σαν χόμπι ναι. Δεν θα ήθελα ποτέ να γίνει το επάγγελμα μου.

19. -Αν κάναμε μια ταινία για εσένα ποιός θα ήταν ο τίτλος;
   Δύσκολη ερώτηση. "Η ζωή ενός κυριλέ αλήτη".

20. -Με ποιές 5 λέξεις περιγράφεις τον εαυτό σου;
    Δυναμικός, ευαίσθητος, χαδιάρης, παιχνιδιάρης, θαρραλέος.

21. -Πως περνάς τον ελευθερό σου χρόνο;
    Παίζω και κοιμάμαι.

22. -Τι κάνεις για να πραγνατοποιήσεις τα όνειρά σου;
     Προς το παρόν κερδίζω την ανεξαρτησία μου ενώ συνεχίζω να είμαι πιστός σε αυτούς που με μεγάλωσαν και να παραμένω ο εαυτός μου.

23. -Τι φοβάσαι περισσότερο;
   Το pug στην γωνία.

24. -Που θα ήθελες να ζήσεις; Έχεις μετακομήσει ποτέ;
    Περιμένω να με πάρεις μαζί σου και ναι, έχω μετακομήσει δύο φορές. Απο το σπίτι όπου γεννήθηκα στο σπίτι που μένω τώρα και από μέσα έξω.

25. -Τι σου έμαθε η ζωή;
   Ότι ακόμα και αν υπάρχουν στιμγές που μένεις μόνος αυτοί που σε αγαπούν πραγματικά γυρίζουν σε εσένα και δεν σε ξεχνάνε.

26. -Ποιές κακές συνήθειες θα ήθελες να κόψεις;
   Δεν ξερω αν μπορείς να το πεις συνήθεια αλλά ίσως να πρέπει να αρχίσω να ακούω και να μην γράφω τους άλλους στις παλιές μου τις πατούσες.

27. -Τι μπορείς να κάνεις τώρα που δεν μπορούσες να κανεις πριν λίγο καιρό;
     Να εξαφανίζομαι όταν με νευριάζουν.

28. -Ποιά είναι τα 5 πράγματα που θα έπαιρνες μαζί σου σε ένα ταξίδι;
    Σίγουρα το μαξιλάρι μου, φαγητό, το πουλόβερ μου για να είμαι φάνσι, αδιάβροχο και εσένα για παρέα.

29. -Ποιο πρόσωπο θα ήθελες να ξαναδείς;
     Την βιολογική μου μητέρα για να την ρωτήσω γιατί άφησε να με παρουν.

30. -Να ζει κανείς να να μην ζεί;
     Να ζεί. Να απολαμβάνει τους ύπνους, τις βόλτες του, την παρέα με τα άδέσποτα γατιά της γειτονιάς, να ζητά χάδια και αγάπη.

Ακολουθήστε τον Μητσάρα στο Instagram:
@mitsarasthecat για προσωπικές στιγμές.

xoxo,




Share: